knowledge-database (beta)

Current group: sfnet.huuhaa

Viikon vahva nousija

Viikon vahva nousija  
Pan-Urge
 Re: Viikon vahva nousija  
Pan-Urge
 Re: Viikon vahva nousija  
Pan-Urge
 Re: Viikon vahva nousija  
Miika Oja
 Re: Viikon vahva nousija  
K. Kajava
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Soili
 Re: Viikon vahva nousija  
t.i.w
 Re: Viikon vahva nousija  
Baggie
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Tuuli Tuominen
 Re: Viikon vahva nousija  
L Tiilikainen
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
Baggie
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Kemppi
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
t.i.w
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
A.K.Arsniva
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
Janne Janhunen
 Re: Viikon vahva nousija  
arto k eskelinen
 Re: Viikon vahva nousija  
A.K.Arsniva
 Re: Viikon vahva nousija  
Riku Reiman
 Re: Viikon vahva nousija  
Mika Sandström
 Re: Viikon vahva nousija  
A.K.Arsniva
 Re: Viikon vahva nousija  
Mika Sandström
 Re: Viikon vahva nousija  
lame duck
 Re: Viikon vahva nousija  
Mika Sandström
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
JiiHoo
 Re: Viikon vahva nousija  
ukram at puosu.dna.fi_nospam (Markku Poysti)
 Re: Viikon vahva nousija  
Leo Herranen
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Mika Kouhia
 Re: Viikon vahva nousija  
Juha Ojaniemi
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
Mika Kouhia
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
arto k eskelinen
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
Leo Herranen
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Leo Herranen
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Leo Herranen
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Kemppi
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Kemppi
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
Soili
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Kemppi
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Kemppi
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
Konsta Karsisto
 Re: Viikon vahva nousija  
TTU
 Re: Viikon vahva nousija  
arto k eskelinen
 Re: Viikon vahva nousija  
Heli Rajala
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
A.K.Arsniva
 Re: Viikon vahva nousija  
Jouni Nordlund
 Re: Viikon vahva nousija  
arto k eskelinen
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
arto k eskelinen
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
Rene Kita
 Re: Viikon vahva nousija  
Birdy
 Re: Viikon vahva nousija  
lasse
 Re: Viikon vahva nousija  
K. Kajava
 Re: Viikon vahva nousija  
lasse
 Re: Viikon vahva nousija  
lasse
 Re: Viikon vahva nousija  
Baggie
 Re: Viikon vahva nousija  
Pan-Urge
From:Pan-Urge
Subject:Viikon vahva nousija
Date:18 Jan 2005 11:01:04 -0800
L=E4hetysvirt*aradioista tulee hupaisia ohjelmia. Kuten Radio Suomesta
"Radio Suomen soitetuimmat". On tosi j=E4nn=E4=E4 seurata, mik=E4 biisi on
kipuamassa kohti k=E4rke=E4 ja mik=E4 armotta putoamassa unohduksiin.
Niinkuin se ei kanavan kuuntelijalle jo muutenkin olisi kiusallisen
selv=E4=E4.

Suosittelen soittolistaradioille musiikkityhj=E4ntoimittajien
korvaamista enint=E4=E4n kahdella tietokoneohjelmalla, joista toinen
arpoo soittolistat ja toinen generoi listasijoitusten muutosten
perusteella haltioituneita/surumielisi=E4 ym. kommentaareja.

Pan-Urge
From:Pan-Urge
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:20 Jan 2005 07:27:40 -0800

Riku Reiman wrote:
> A.K.Arsniva wrote:
>
> > =C4p-=E4p!. Mekon ongelma ei ollut L=C4PIn=E4kyvyys vaan OHUUS. N=E4nnit
n=E4kyiv=E4t
> > siis pinnanmuodsoteen kohoumana, ei v=E4rillisen=E4 l=E4isk=E4n=E4
tississ=E4.
>
> Mik=E4 ongelma se oli? Paljos tollanen mekko maksaa? Pari tonnia?
Paljonko oli
> pit=E4nyt p=E4t=E4kk=E4=E4 p=F6yt=E4=E4n iske=E4, ett=E4 olisi saanut yht=
=E4
kattavan valtakunnallisen
> mainoskampanjan aikaan levynmyynti=E4 pirist=E4m=E4=E4n? Mun arvaus on
jotain satkun
> luokkaa. Eli aika halvaksi tuli. Luuleeko joku, ett=E4 oli tahaton
moka ja artisti
> oli j=E4rkyttynyt aiheuttamastaan kohusta? No problemo, just play the
Halo.

No eih=E4n toi viel=E4 mit=E4=E4n. Harkimo & Forsius eiv=E4t pukeutuneet
lainkaan ja j=E4ttiv=E4t saapumatta paikalle, ja saivat valtakunnallisen
mainoskampanjan hintaan 0 EUR. Er=E4s tarjoilijatuttuni kiteytti
periaatteen unohtuttomasti: "Hienot ihmiset saapuvat aina v=E4h=E4n
my=F6h=E4ss=E4. Todella hienot ihmiset eiv=E4t saavu ollenkaan."

Pan-Urge
From:Pan-Urge
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:20 Jan 2005 07:32:05 -0800
Soili wrote:
>Birdy wrote:

>> Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa,
mutta
>> huonosti kirjoitettuja sen kirjat ei ole.

>Mutta eik=F6s sen ajatukset ole l=E4hinn=E4 ostettuja, vaihdettuja, ja
>varastettuja ameriikkalaisista itseapuoppaista? Juteltiin t=E4n=E4=E4n
juuri
>kahvip=F6yd=E4ss=E4 miten se oli kerran kutsuttu luennoimaan tuohon
yhteen
>suureen suomalaiseen telekommunikaatiofirmaan, ja monet ihmiset, jotka
>olivat menneet tilaisuuteen pitkin hampain, naama mykkyr=E4ll=E4, olivat

>palanneet sielt=E4 aivan innoissaan kuin her=E4tyksen kokeneena. Eli
>karismaa tyypill=E4 ilmeisesti on.

Maksetiinx niille extraa koulutuxeen osallistumisesta? Musta olis
ainakin karzeeta tulla her=E4tetyksi kesken ty=F6p=E4iv=E4n.

Pan-Urge
From:Miika Oja
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Tue, 18 Jan 2005 21:45:30 +0200
Tue, 18 Jan 2005 11:01:04 -0800, Pan-Urge kirjoitti:

> Lähetysvirt*aradioista tulee hupaisia ohjelmia. Kuten Radio Suomesta
> "Radio Suomen soitetuimmat". On tosi jännää seurata, mikä biisi on
> kipuamassa kohti kärkeä ja mikä armotta putoamassa unohduksiin.
> Niinkuin se ei kanavan kuuntelijalle jo muutenkin olisi kiusallisen
> selvää.
>
> Suosittelen soittolistaradioille musiikkityhjäntoimittajien
> korvaamista enintään kahdella tietokoneohjelmalla, joista toinen
> arpoo soittolistat ja toinen generoi listasijoitusten muutosten
> perusteella haltioituneita/surumielisiä ym. kommentaareja.

Menomatkalla aamulla kuuntelin uutisia. Sitten skannasin kanavia kunnes
jostain löytyi joku kanava joka soitti jotain klassista. Kanava jäi
vahingossa päälle enkä edes ajatuksissani tajunnut että kuuntelin
jotain. Tuli vaan rauhallinen olo.

Kotimatkalla kuuntelin Capitolia jossa maailmanpankin johtaja kertoili
kuinka aasian katastrofialueen jälleenrakennuksen pohjakuvan hahmottelu
vie kolme kuukautta, ja varsinainen struktuurin korjaaminen 3-5 vuotta.
Meinasin nukahtaa ennen hämeenlinnaa ja linnatuulessa kävin ostamassa
omenan. Kanava hukkui. Sen jälkeen radio jouti kiinni kun joka tuutista
tunki vain kumiankkaa.

Radiosta tulee pääasiassa pa@kaa. Kovasti tuntuu olevan suosiossa tyyli
että pannaan kaksi kumipäätä turisemaan hevonkukkua ja soitetaan
välissä keltaista kelluvaa.

Hoksasin muuten että NPR ja VCPR muistuttavat tosi paljon toisiaan.
Kummassakin oli sponsoreita, jälkimmäisessä vaan rahankeruu oli
karskimpaa. Jotenkin satiiri ei ollut lainkaan niin satiiria kun tunnisti
sen esikuvan. Se oli liian todentuntuista.
From:K. Kajava
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 19:52:30 +0200
JiiHoo writes:

>> Sulla siis toi Madonna putosi tutkankantaimesi ulkopuolelle siksi, että
>> se on nelkyt eikä silleen ihana pedofiilin lapsinais-unelma ku Britney?
>> 'Mä oon just täyttäny 18 ja like a virgin', joo. Uppoaa näemmä ainakin
>> JiiHoohon.
>
> Silloin kun Madonna ketkutteli gondolin kannella, hän olisi syyllistynyt
> pedofiliaan minun kohdallani ja se olisi ollut tosi mukavaa.

Henkilökohtaisesti minä kyllä katselen mieluummin alastomia
teinineitsyitä kuin kuivuneita kärttyjä, mut hei, mitäs mä mistään
tiedän! Tai no.

This if life!
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 21:51:07 +0200
On Thu, 20 Jan 2005 19:52:30 +0200, sukunimi@welho.com.invalid (K.
Kajava) wrote:


>Henkilökohtaisesti minä kyllä katselen mieluummin alastomia
>teinineitsyitä kuin kuivuneita kärttyjä, mut hei, mitäs mä mistään
>tiedän!

Sun pitää koittaa dementiasairaalan vuodeosastoa. Siellä
suolentyhjennyksen aikaan on joka jannulla kampa taskussa! UUUH UUHH!!

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Tue, 18 Jan 2005 21:57:36 +0200
Miika Oja wrote:
>
> Radiosta tulee pääasiassa pa@kaa. Kovasti tuntuu olevan suosiossa tyyli
> että pannaan kaksi kumipäätä turisemaan hevonkukkua ja soitetaan
> välissä keltaista kelluvaa.

No mutta jiihoon mukaanhan se on ainoa mitä levylle saa laittaa,
koska mikään muu ei houkuttele niin paljon kärpäsiä.

Onhan se tyhmää myydä levyä vain tuhansia kappaleita, kun voisi
tähdätä miljooniin apinoimalla Britneytä. Joo-o.

Katos, kärpäsiä on eniten, joten ne ovat ainoat, joita kannattaa
palvella.
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Tue, 18 Jan 2005 23:50:46 +0200
Rene Kita kirjoitti...
> Miika Oja wrote:
> >
> > Radiosta tulee pääasiassa pa@kaa. Kovasti tuntuu olevan suosiossa tyyli
> > että pannaan kaksi kumipäätä turisemaan hevonkukkua ja soitetaan
> > välissä keltaista kelluvaa.
>
> No mutta jiihoon mukaanhan se on ainoa mitä levylle saa laittaa,
> koska mikään muu ei houkuttele niin paljon kärpäsiä.

Radioasemat ovat niin perseestä, että ihmettelen miten ne voivat
menestyä. Kaikkein typerintä on, että YLE kilpailee juuri jotain Novaa
ja Kissiä vastaan, vaikka sen pitäisi olla taho jolla riittäisi rahaa
tehdä jotain muutakin.

> Onhan se tyhmää myydä levyä vain tuhansia kappaleita, kun voisi
> tähdätä miljooniin apinoimalla Britneytä. Joo-o.

Apinoimalla ei menestytä. Britney iski markkinarakoon eikä kopiot ole
päässeet lähellekkään.

> Katos, kärpäsiä on eniten, joten ne ovat ainoat, joita kannattaa
> palvella.

Ja vitut. En toisaalta ymmärrä mitä järkeä on ulisuttaa jotain itse
tehtyjä soittimia nuottien vierestä 200 individualistille maailmassa ja
kehua kuinka me ollaan omaperäisiä, kuten Rene haluaa.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 13:47:26 GMT

"JiiHoo" wrote in message
news:MPG.1c57aca5669e9d5198a415@news.kolumbus.fi...

> Apinoimalla ei menestytä.

Sarasvuota luettu männä päivinä?

>Britney iski markkinarakoon

ja vielä niin isolla, että markkinaraossa teki kipeää. Minusta kylläkin
välillä näyttää, että Britney itse on ruvennut markkinaraoksi, mutta olen
toki saattanut nähdä väärin.

> Ja vitut. En toisaalta ymmärrä mitä järkeä on ulisuttaa jotain itse
> tehtyjä soittimia nuottien vierestä 200 individualistille maailmassa ja

Aika pahasti yrität masentaa bändiharrastajia. Erityisesti progebändit
ja kansanmusan kokoonpanot voivat kokea tuon rumana korvapuustina
yhteishengen ja suvaitsevaisuuden konditoriatiskissä.

B.
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 16:34:09 +0200
Birdy kirjoitti...
>
> "JiiHoo" wrote in message
> news:MPG.1c57aca5669e9d5198a415@news.kolumbus.fi...
>
> > Apinoimalla ei menestytä.
>
> Sarasvuota luettu männä päivinä?

Olen antanut kertoa itselleni, että Sarasvuo on niin huono kirjoittaja
ettei sen sisäisiä sankareita pysty lukemaan edes viihteenä.

> >Britney iski markkinarakoon
>
> ja vielä niin isolla, että markkinaraossa teki kipeää. Minusta kylläkin
> välillä näyttää, että Britney itse on ruvennut markkinaraoksi, mutta olen
> toki saattanut nähdä väärin.

Nyt päästiin lempiaiheeseeni, tuohon seksibeibeibeen, joka on tehnyt
itsestään brändin. Esimerkin vuoksi voisi verrata suomalaisia
pelleartisteja, jotka aina muistavat sanoa, että laulut eivät kerro
heistä itsestään ja he antavat vain haastatteluja koskien työtään ei
yksityiselämäänsä. Zeesus mitä luusereita. Britney tietää ettei ihmisiä
kiinnosta taide tai työ, vaan itse artisti. Siksi hän antaa
haastatteluja, jossa hän kertoo itsestään "olen neitsyt, ehkä olen, ehkä
en, menin naimisiin, erosin jne." Myös kaikkien laulujen sanat kertovat
Britneyn nykyisestä elämäntilanteesta. Kun puhutaan koko oman elämänsä
"uhraamisesta" markkinointiin, niin Britney on ylivoimainen ykkönen.
Madonnakin teki samaa aikoinaan, mutta nykyään se on ihan täti.

> > Ja vitut. En toisaalta ymmärrä mitä järkeä on ulisuttaa jotain itse
> > tehtyjä soittimia nuottien vierestä 200 individualistille maailmassa ja
>
> Aika pahasti yrität masentaa bändiharrastajia. Erityisesti progebändit
> ja kansanmusan kokoonpanot voivat kokea tuon rumana korvapuustina
> yhteishengen ja suvaitsevaisuuden konditoriatiskissä.

Ja se on niille ihan oikein.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 10:40:39 GMT

"JiiHoo" wrote in message
news:MPG.1c5898689196eb9f98a41a@news.kolumbus.fi...

> Olen antanut kertoa itselleni, että Sarasvuo on niin huono kirjoittaja
> ettei sen sisäisiä sankareita pysty lukemaan edes viihteenä.

Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta
huonosti kirjoitettuja sen kirjat ei ole.

> "uhraamisesta" markkinointiin, niin Britney on ylivoimainen ykkönen.
> Madonnakin teki samaa aikoinaan, mutta nykyään se on ihan täti.

Sulla siis toi Madonna putosi tutkankantaimesi ulkopuolelle siksi, että
se on nelkyt eikä silleen ihana pedofiilin lapsinais-unelma ku Britney?
'Mä oon just täyttäny 18 ja like a virgin', joo. Uppoaa näemmä ainakin
JiiHoohon.

Henk.koht arvostan pirusti enemmän jotain Jonna Tervomaata, joka
on muusikko & älykäs nainen, jonka ei tarvitse näyttää tissejä, jotta
levyt myisivät. Prostituutiota voi harrastaa monella tavalla, ja Britneyn
harrastama laji on ehkä se kaikkein eniten alentuvuutta herättävä.

B.
From:Soili
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 15:20:32 GMT
Birdy kirjoitti:
> "JiiHoo" wrote in message
> news:MPG.1c5898689196eb9f98a41a@news.kolumbus.fi...
>
>
>>Olen antanut kertoa itselleni, että Sarasvuo on niin huono kirjoittaja
>>ettei sen sisäisiä sankareita pysty lukemaan edes viihteenä.
>
>
> Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta
> huonosti kirjoitettuja sen kirjat ei ole.
>
Mutta eikös sen ajatukset ole lähinnä ostettuja, vaihdettuja, ja
varastettuja ameriikkalaisista itseapuoppaista? Juteltiin tänään juuri
kahvipöydässä miten se oli kerran kutsuttu luennoimaan tuohon yhteen
suureen suomalaiseen telekommunikaatiofirmaan, ja monet ihmiset, jotka
olivat menneet tilaisuuteen pitkin hampain, naama mykkyrällä, olivat
palanneet sieltä aivan innoissaan kuin herätyksen kokeneena. Eli
karismaa tyypillä ilmeisesti on.

t. Soili
From:t.i.w
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 05:36:06 GMT
On Thu, 20 Jan 2005 15:20:32 GMT, Soili
wrote:

>olivat menneet tilaisuuteen pitkin hampain, naama mykkyrällä, olivat
>palanneet sieltä aivan innoissaan kuin herätyksen kokeneena. Eli
>karismaa tyypillä ilmeisesti on.

Joku 'helluntalainen' kaatoi Sarasvuon jokunen vuosi sitten jossain
teevee-ohjelmassa ja jäbä on ollu siitä lähtien ku pölökyllä päähän
lyöty. Se oli Sarasvuon herätys se. Joku muistanee ko tapauksen
yksityiskohdat ja sen jälkeiset tapahtumat.

Herätystä kaikille, lauloivat pelastusarmeijalaisetkin aikoinaan ja
sitten tuli rumpua *pum pum pum*. Vai oliks se hernesoppaa, hmm.

--
t.i.w
From:Baggie
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 05:44:05 GMT
Fri, 21 Jan 2005 05:36:06 GMT, t.i.w kirjutas:

>Herätystä kaikille, lauloivat pelastusarmeijalaisetkin aikoinaan ja
>sitten tuli rumpua *pum pum pum*. Vai oliks se hernesoppaa, hmm.

HalleLUJAA rumpuni pelastusta soi!
Etenkin hernesopan ja kirnupiimän jälkeen.
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 18:38:42 GMT

"Soili" wrote in message
news:4%PHd.35286$k4.678652@news1.nokia.com...

> Mutta eikös sen ajatukset ole lähinnä ostettuja, vaihdettuja, ja
> varastettuja ameriikkalaisista itseapuoppaista?

Jepu.

> kahvipöydässä miten se oli kerran kutsuttu luennoimaan tuohon yhteen
> suureen suomalaiseen telekommunikaatiofirmaan, ja monet ihmiset, jotka
> olivat menneet tilaisuuteen pitkin hampain, naama mykkyrällä, olivat
> palanneet sieltä aivan innoissaan kuin herätyksen kokeneena. Eli
> karismaa tyypillä ilmeisesti on.

Sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on guru.

B.
From:Tuuli Tuominen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:20 Jan 2005 21:06:07 GMT
On Thu, 20 Jan 2005 18:38:42 GMT, Birdy wrote:
>
> Sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on guru.

Sokeiden joukossa yksisilmäinen on G'Kar.

Tuuli.
--
"I think the burden is on those people who think he didn't have weapons of
mass destruction to tell the world where they are."
- Ari Fleischer, White House Press Secretary, Sep. 7., 2003
From:L Tiilikainen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:57:09 +0200
"Birdy" wrote
> "JiiHoo" wrote

> > Olen antanut kertoa itselleni, että Sarasvuo on niin huono kirjoittaja
> > ettei sen sisäisiä sankareita pysty lukemaan edes viihteenä.
>
> Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta
> huonosti kirjoitettuja sen kirjat ei ole.

Sanoisinko, että heebossa on jotain sihvosmaista.

> Prostituutiota voi harrastaa monella tavalla, ja Britneyn
> harrastama laji on ehkä se kaikkein eniten alentuvuutta herättävä.

Minä puolestani luulen, että sillä on aika hyvä huomiobisnesvaisto, mikä
toki itsessään on aika monen mielestä alentuvuutta herättävää.

L
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 12:03:10 GMT
L Tiilikainen wrote:
> > Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta

> Sanoisinko, että heebossa on jotain sihvosmaista.

Kylläpä tuoksahtaa huuhaa vahvasti tänään! Onx TTUrunen
jossain tuulen yläpuolella?


--
KKK
From:Baggie
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Sat, 22 Jan 2005 05:01:01 GMT
Fri, 21 Jan 2005 12:03:10 GMT, Konsta Karsisto kirjutas:

>Kylläpä tuoksahtaa huuhaa vahvasti tänään! Onx TTUrunen
>jossain tuulen yläpuolella?

Tämä sigu on minulle varattu.
--
Baggie

Kylläpä tuoksahtaa huuhaa vahvasti tänään!
Onx TTUrunen jossain tuulen yläpuolella?
-- KKK, sfnet.huuhaa, 21.1.2005
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Sat, 22 Jan 2005 10:25:22 +0200
On Sat, 22 Jan 2005 05:01:01 GMT, Baggie
wrote:

>Fri, 21 Jan 2005 12:03:10 GMT, Konsta Karsisto kirjutas:
>
>>Kylläpä tuoksahtaa huuhaa vahvasti tänään! Onx TTUrunen
>>jossain tuulen yläpuolella?
>
>Tämä sigu on minulle varattu.

UUUH.... (mitä muuta voi tuosta sanoa kuin UUUH...?)

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Jouni Kemppi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:21 Jan 2005 13:08:34 GMT
In article <41F0F0EA.5628A146@nokia.com>, Konsta Karsisto wrote:
> L Tiilikainen wrote:
>> > Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta
>
>> Sanoisinko, että heebossa on jotain sihvosmaista.
>
Siffo on muuten jälleen ilmestynyt kuvioihin tonne .sotiin...

Ihan vaan varoituksena, se onnistui taas jotenkin pääsemään mun
filttereiden läpi.

--
JOuni
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 17:11:54 +0200
On Fri, 21 Jan 2005 12:03:10 GMT, Konsta Karsisto
wrote:

>L Tiilikainen wrote:
>> > Ei, Sarasvuo ei ole huono kirjoittaja. Sen ajatukset on tuubaa, mutta
>
>> Sanoisinko, että heebossa on jotain sihvosmaista.
>
>Kylläpä tuoksahtaa huuhaa vahvasti tänään! Onx TTUrunen
>jossain tuulen yläpuolella?

Kuule Pasi, mä olen ihan missä sä vaan haluat!!!11

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 14:34:17 +0200
Birdy kirjoitti...
>
> "JiiHoo" wrote in message
> news:MPG.1c5898689196eb9f98a41a@news.kolumbus.fi...
>
>
> > "uhraamisesta" markkinointiin, niin Britney on ylivoimainen ykkönen.
> > Madonnakin teki samaa aikoinaan, mutta nykyään se on ihan täti.
>
> Sulla siis toi Madonna putosi tutkankantaimesi ulkopuolelle siksi, että
> se on nelkyt eikä silleen ihana pedofiilin lapsinais-unelma ku Britney?
> 'Mä oon just täyttäny 18 ja like a virgin', joo. Uppoaa näemmä ainakin
> JiiHoohon.

Silloin kun Madonna ketkutteli gondolin kannella, hän olisi syyllistynyt
pedofiliaan minun kohdallani ja se olisi ollut tosi mukavaa.

> Henk.koht arvostan pirusti enemmän jotain Jonna Tervomaata, joka
> on muusikko & älykäs nainen, jonka ei tarvitse näyttää tissejä,

Just. Sitä vaan näytetään nännit linnan kutsuilla ja ihmetellään miksi
siitä nyt noin vouhotetaan. Joko se on aivan äärettömän tyhmä, koska ei
tajua että ilman rintaliivejä läpinäkyvässä mekossa linnan kutsuihin
meneminen aiheuttaa kohua tai sitten hän juuri halusi aiheuttaa kohua.
Valitse itse miellyttävin vaihtoehto.

Sen musa ei tosin ole mistään kotoisin, mieluummin kuuntelen Minttua ja
Villeä kuin sen nykymusaa.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 18:37:14 GMT

"JiiHoo" wrote in message
news:MPG.1c59cd663a77ebe198a428@news.kolumbus.fi...

> Just. Sitä vaan näytetään nännit linnan kutsuilla

Näytetään nännit? Siis riisuko se pukunsa jossain välissä?

> siitä nyt noin vouhotetaan. Joko se on aivan äärettömän tyhmä, koska ei
> tajua että ilman rintaliivejä läpinäkyvässä mekossa linnan kutsuihin

Läpikuultavat iltamekot harvemmin sallivat rintaliivien käytön. Sellaisia
liivejä ei ole. Kun rinnat ovat omput, voi laittaa sellaisen iltapuvun
(mistä
henk.koht olen vähän kade).

Se, että linnan viileys sai ompunkannat nousemaan pystyyn, tuskin on muuta
kuin suloista ja nättiä - jostain syystä lauma vanhoja äijiä ja
seurapiiritoimittajaämmiä
sai tuostakin sätkyn. Näemmä myös huuhaassa. Kateellisten nännittelyä,
väitän.

B.
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 21:40:14 +0200
Birdy kirjoitti...

> Läpikuultavat iltamekot harvemmin sallivat rintaliivien käytön. Sellaisia
> liivejä ei ole. Kun rinnat ovat omput, voi laittaa sellaisen iltapuvun
> (mistä henk.koht olen vähän kade).

Eli tarkoituksena oli näytellä tissejään linnan kutsuilla. Aivan kuten
Serena Williams näytteli tissejään Australian avoimissa just kun katsoin
Eurosporttia. Senkin selitys varmaan oli, ettei selästä avonaiseen
pukuun sovi rintaliivit eikä se hänen vikansa ole, että puvun kastuessa
hiestä kaikki näkevät tissit sen ohuen kankaan läpi.

> Se, että linnan viileys sai ompunkannat nousemaan pystyyn, tuskin on muuta
> kuin suloista ja nättiä - jostain syystä lauma vanhoja äijiä ja
> seurapiiritoimittajaämmiä sai tuostakin sätkyn. Näemmä myös huuhaassa.
> Kateellisten nännittelyä, väitän.

Minkä ihmeen sätkyn? Kaikki huomioivat tapahtuneen kiinnostuneena ja
ihmettelevät, että mikäköhän mahtaa olla motiivina esitellä tissejään
koko kansalle. Ellet ole huomannut, niin kyseisellä tempulla saa
huomiota osakseen, kokeile vaikka.

Mikäli haluaisi selviytyä kyseisestä tilaisuudesta liikoja huomiota
herättelemättä, niin valitsee jotain tavallistakin tavallisempaa ettei
erotu kenestäkään.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:17:12 GMT

"JiiHoo" wrote in message
news:MPG.1c5a3374c186cc098a431@news.kolumbus.fi...

> Eli tarkoituksena oli näytellä tissejään linnan kutsuilla.

Eiku tarkoitus oli näytellä nännejä just sulle, että sä saisit taas sätkyn,
ja sen lisäksi että naiset tahtoo niin isoo että sattuu, ne näyttelis
tissejään
linnan kutsuilla niin että sua sattuu.

> ihmettelevät, että mikäköhän mahtaa olla motiivina esitellä tissejään

Sitä voisi parhaiten tiedustella ehkäpä vaikka joltain Hymy-lehden
mallimisulta tai Lapin Sadulta. Tervomaan tissejä tuskin kukaan meistä
on nähnyt, joten suukki kii ja hoe sata kertaa Ave Tissi.

B.
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 11:58:33 GMT
> ja sen lisäksi että naiset tahtoo niin isoo että sattuu, ne näyttelis
> tissejään linnan kutsuilla niin että sua sattuu.

Mua sattuu nykkin! No se kun mä en nähny niitä Jonnan nännejä!

> > ihmettelevät, että mikäköhän mahtaa olla motiivina esitellä tissejään
> Sitä voisi parhaiten tiedustella ... tai Lapin Sadulta.

Täytyypä kysyä, jos vaikka tänään taas nähtäis.

> Tervomaan tissejä tuskin kukaan meistä
> on nähnyt, joten suukki kii ja hoe sata kertaa Ave Tissi.

Eiku "Never say never!", niinku Savossa aikuisten oikeesti
sanotaan.


--
KKK
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 23:27:20 GMT
> > > ihmettelevät, että mikäköhän mahtaa olla motiivina esitellä tissejään
> > Sitä voisi parhaiten tiedustella ... tai Lapin Sadulta.
>
> Täytyypä kysyä, jos vaikka tänään taas nähtäis.

No nähtiinhän me. Ja vastaus oli, "saadakseen paljon
jälkkäriä". Alla kuplii "rahasta" ja "siks, et joku
pyysi". Ehkä.


--
KKK
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Sat, 22 Jan 2005 16:49:32 +0200
Konsta Karsisto kirjoitti...
> > > > ihmettelevät, että mikäköhän mahtaa olla motiivina esitellä tissejään
> > > Sitä voisi parhaiten tiedustella ... tai Lapin Sadulta.
> >
> > Täytyypä kysyä, jos vaikka tänään taas nähtäis.
>
> No nähtiinhän me.

Ettekä nähny. Mä kysyin Sanna Suutarilta eikä se ollut koskaan
kuullutkaan susta. Kysyi asiaa vielä Sadulta eikä sekään ollu kuullut
susta.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Sun, 23 Jan 2005 23:21:34 GMT
JiiHoo wrote:
> Ettekä nähny.

Ei tosiaankaan pelkästään nähty, vaan myös kosketeltiin
toisiamme!

> Mä kysyin Sanna Suutarilta eikä se ollut koskaan kuullutkaan susta.
> Kysyi asiaa vielä Sadulta eikä sekään ollu kuullut susta.

I get that a lot. Jotkut eivät pysty kykenemään käsittelemään
sellasia juttuja.


--
KKK
From:t.i.w
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Mon, 24 Jan 2005 07:39:59 GMT
On Sun, 23 Jan 2005 23:21:34 GMT, Konsta Karsisto
wrote:

>Ei tosiaankaan pelkästään nähty, vaan myös kosketeltiin
>toisiamme!

Mä olisin pitänyt ton omana tietonani.

--
t.i.w
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 13:12:38 +0200
Birdy kirjoitti...
>
> Eiku tarkoitus oli näytellä nännejä just sulle, että sä saisit taas sätkyn,
> ja sen lisäksi että naiset tahtoo niin isoo että sattuu, ne näyttelis
> tissejään linnan kutsuilla niin että sua sattuu.

Oho, ei olis kyllä uskonut, mutta uskottava se kai on kun itse birdy
niin väittää. Valitettavasti perfomanssi meni ihan pieleen, koska en
katsele linnan kutsuja. Onneksi sentään sain tietää tapauksesta ja
siitä, että juuri minulle näyttelivät.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:A.K.Arsniva
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 14:36:19 +0200
In article ,
JiiHoo wrote:

> niin väittää. Valitettavasti perfomanssi meni ihan pieleen, koska en
> katsele linnan kutsuja.

Siinäs näit - siis et - mitä menetät! Me nähthin suorana lähetyksenä
nekin nännit (tai siis niiden hahmo). Olivatpa tosi erikoiset, niitähän
oli kaksi ja olivatten kumpainenkin etupuolella. Ooh.

--
A.K.Arsniva
"Väitäkkö etteivät huuhaanicet olisi Alfauroksia?"
- TTU s.huuhaa 12.1.05
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 13:56:24 GMT
"A.K.Arsniva" wrote:
> nekin nännit (tai siis niiden hahmo). Olivatpa tosi erikoiset, niitähän
> oli kaksi ja olivatten kumpainenkin etupuolella. Ooh.

Siis jos mä päädyn linnaan, niin pitäis heti saada nännit
peppuun! Se, jos mikä, olis kanssakärsijöiden huomioimista!


--
KKK
From:Janne Janhunen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 14:41:19 +0200
A.K.Arsniva wrote:

> Siinäs näit - siis et - mitä menetät! Me nähthin suorana lähetyksenä
> nekin nännit (tai siis niiden hahmo). Olivatpa tosi erikoiset, niitähän
> oli kaksi ja olivatten kumpainenkin etupuolella. Ooh.

Mutta eihän tuossa mitään erikoista ole. Sensijaan se muoto, se koko, se
terhakkuus. Niin tiukka, että tekee kipiää. Ooh.

--
Zzzzzzz......
From:arto k eskelinen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 16:05:53 +0200
On Fri, 21 Jan 2005 14:41:19 +0200, Janne Janhunen
wrote:

>A.K.Arsniva wrote:
>
>> Siinäs näit - siis et - mitä menetät! Me nähthin suorana lähetyksenä
>> nekin nännit (tai siis niiden hahmo). Olivatpa tosi erikoiset, niitähän
>> oli kaksi ja olivatten kumpainenkin etupuolella. Ooh.
>
>Mutta eihän tuossa mitään erikoista ole. Sensijaan se muoto, se koko, se
>terhakkuus. Niin tiukka, että tekee kipiää. Ooh.

Hmmm ... Kuulostaa tutulta: "Sen tekee koko, sen tekee näkö, sen tekee
maku ja pieni pyöreä muoto!"

Näkkärimainos ratiossa harhauttaa helposti satunnaisen kuulijan? Nyt
5:si eri makua! Meizin suosikki on toi kumina. Ooh.

--
From:A.K.Arsniva
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 16:36:30 +0200
In article ,
JiiHoo wrote:

> tajua että ilman rintaliivejä läpinäkyvässä mekossa linnan kutsuihin
> meneminen

Äp-äp!. Mekon ongelma ei ollut LÄPInäkyvyys vaan OHUUS. Nännit näkyivät
siis pinnanmuodsoteen kohoumana, ei värillisenä läiskänä tississä.

Rintaliivejä luonnollisestikaan ei käytetän sen muotoisen juhlapuvun
kanssa, ellei sitten ois halunnut laittaa jotain ultaruusimpia
tarratissivirityksiä tai jotain muuta sisäpuolelle valmiiksi ommeltua.

Muotitoimiitus kuittaa (jo toisen kerran tänään!).

--
A.K.Arsniva
"Väitäkkö etteivät huuhaanicet olisi Alfauroksia?"
- TTU s.huuhaa 12.1.05
From:Riku Reiman
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 17:14:43 +0200
A.K.Arsniva wrote:

> Äp-äp!. Mekon ongelma ei ollut LÄPInäkyvyys vaan OHUUS. Nännit näkyivät
> siis pinnanmuodsoteen kohoumana, ei värillisenä läiskänä tississä.

Mikä ongelma se oli? Paljos tollanen mekko maksaa? Pari tonnia? Paljonko oli
pitänyt pätäkkää pöytään iskeä, että olisi saanut yhtä kattavan valtakunnallisen
mainoskampanjan aikaan levynmyyntiä piristämään? Mun arvaus on jotain satkun
luokkaa. Eli aika halvaksi tuli. Luuleeko joku, että oli tahaton moka ja artisti
oli järkyttynyt aiheuttamastaan kohusta? No problemo, just play the Halo.


r2
From:Mika Sandström
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 20:33:25 GMT
A.K.Arsniva wrote:

>Muotitoimiitus kuittaa (jo toisen kerran tänään!).

Jaa, tämmöstä peliä tällä kertaa. Ok, yks nopia rapo tähän väliin.
Mulla oli viime viikon tiistaina Qxx, K, KQxxx, Axxx, ja tarjoussarja
meni näin:

minä part
1D - 1H
2C - 2S
2NT - 4NT
5D - 6NT

2S oli neljäs väri, vaatimus ja koska olin jo näyttäny jakaumani eikä
mulla ollu tukea partnerille, päätin Qxx riittävän sangipidoksi.
Kolmella hakulla homma ois voinu olla pikkuisen hankalampi, mutta
kyllä mua nyttenkin pikkuisen pelotti partnerin kutonen.

Lähtökortiksi ilmestyi C4 ja pöytään tuli AKJx, AQxxx, xx, Qx elikkäs
kyllä kaveri pikkuisen reippaasti tarjos. Onneksi lähtö oli kunkun
alta, sain tikin CQ:lla, pikkuruutu, kunkku sai pitää, SJ:llä pöytään,
toinen ruutu, minkä opv otti ässällä ja palautti ristin, minkä otin
ässällä. Ruutu istui onneksi 3-3, joten levitys.

Ihan hirviä mäihä tuon ruudun kanssa ja lähtökorttikin oli ihan
passeli, tosin ruutulähdölläkin peli menee kotiin, jos opv ottaa ässän
heti, mutta ylävärilähdöillä peli on aina pieti, koska opv:llä oli
kymppi neljäs padassa.

Mika
From:A.K.Arsniva
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 12:19:55 +0200
In article <41f011d4.36867098@news.individual.net>,
ptmisa@uta.fi (Mika Sandström) wrote:

> A.K.Arsniva wrote:
>
> >Muotitoimiitus kuittaa (jo toisen kerran tänään!).
>
> Jaa, tämmöstä peliä tällä kertaa. Ok, yks nopia rapo tähän väliin.
>.. clip...
> heti, mutta ylävärilähdöillä peli on aina pieti, koska opv:llä oli
> kymppi neljäs padassa.

No niin, tulihan se sieltä lopulta, vaik vähän joutuikin heruttamaan :-D

--
A.K.Arsniva
"Väitäkkö etteivät huuhaanicet olisi Alfauroksia?"
- TTU s.huuhaa 12.1.05
From:Mika Sandström
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:41:40 GMT
A.K.Arsniva wrote:

>No niin, tulihan se sieltä lopulta, vaik vähän joutuikin heruttamaan :-D

Joo, onhan se himputti jos mää en yhtä vaivaista pikkurapoa saa
puristettua aikaiseksi, jos nää oot niin reipas, että kirjoittelet
parikin muotijutskahommaa päivässä (mikä kyllä on varsin kunnoitettava
suoritus).

Mika
From:lame duck
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 06:22:38 GMT
"Mika Sandström" kirjoitti

> Jaa, tämmöstä peliä tällä kertaa. Ok, yks nopia rapo tähän väliin.
....
> kymppi neljäs padassa.

*PÖKR*


--
Mari
From:Mika Sandström
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:39:05 GMT
lame duck wrote:

>"Mika Sandström" kirjoitti
>> Jaa, tämmöstä peliä tällä kertaa. Ok, yks nopia rapo tähän väliin.
>...
>> kymppi neljäs padassa.
>
>*PÖKR*

Juu, mää ymmärrän ton tunteen tosi hyvin. Mulla tulee ihan samanlainen
kummää kuuntelen Diana Ross & Supremesien Ain't No Mountain High
Enoughia nupit kaakossa.

Mika
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 00:33:35 +0200
JiiHoo wrote:
>
> Ja vitut. En toisaalta ymmärrä mitä järkeä on ulisuttaa jotain itse
> tehtyjä soittimia nuottien vierestä 200 individualistille maailmassa ja
> kehua kuinka me ollaan omaperäisiä, kuten Rene haluaa.

Se huvittaa meitä elitistejä.
Ja teidän massayksilöiden määkiminen kutkuttaa meitä myös.

Kyky nauttia katuporan ja betoniauton duetosta tekee meistä
niin paljon parempia ihmisiä, että voimme tarkkailla teitä
kuin hyönteisiä.

Heh heh.
From:JiiHoo
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 16:34:09 +0200
Rene Kita kirjoitti...
> JiiHoo wrote:
> >
> > Ja vitut. En toisaalta ymmärrä mitä järkeä on ulisuttaa jotain itse
> > tehtyjä soittimia nuottien vierestä 200 individualistille maailmassa ja
> > kehua kuinka me ollaan omaperäisiä, kuten Rene haluaa.
>
> Se huvittaa meitä elitistejä.
> Ja teidän massayksilöiden määkiminen kutkuttaa meitä myös.
>
> tekee meistä
> niin paljon parempia ihmisiä, että voimme tarkkailla teitä
> kuin hyönteisiä.
>
> Heh heh.

Tuohan on oikeastaan se ainoa syy kuunnella jotain musiikkia, voi pitää
itseään parempana kuin muita. Ärsyttää vain, kun jotkut väittää
kuuntelevansa jotain ihme ulinaa siksi, koska se on nautittavaa.
Perkele, sanoisivat vain suoraan, että sen ulinan kuunteleminen tekee
heistä paljon parempia ihmisiä kuin niistä junteista, jotka ei tajuu
kuunnella sitä.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
From:ukram at puosu.dna.fi_nospam (Markku Poysti)
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:19 Jan 2005 19:20:46 GMT
>> tekee meistä
>> niin paljon parempia ihmisiä, että voimme tarkkailla teitä
>> kuin hyönteisiä.
>>
>> Heh heh.
>
>Tuohan on oikeastaan se ainoa syy kuunnella jotain musiikkia, voi pitää
>itseään parempana kuin muita. Ärsyttää vain, kun jotkut väittää
>kuuntelevansa jotain ihme ulinaa siksi, koska se on nautittavaa.
>Perkele, sanoisivat vain suoraan, että sen ulinan kuunteleminen tekee
>heistä paljon parempia ihmisiä kuin niistä junteista, jotka ei tajuu
>kuunnella sitä.

Olen viime aikoina kokeillut kappaleiden kuuntelua siten että yritän laulaa
itse perässä. Hommaan tulee heti hauskuutta lisää, kun esim. laulaa jonkun
hevilaulajan kumoon... En tiedä sitten miten homma toimii esim. jossain
oopperassa tms.
From:Leo Herranen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 22:20:38 +0200
On Wed, 19 Jan 2005 19:20:46 +0000, Markku Poysti wrote:

> Olen viime aikoina kokeillut kappaleiden kuuntelua siten että yritän laulaa
> itse perässä. Hommaan tulee heti hauskuutta lisää, kun esim. laulaa jonkun
> hevilaulajan kumoon... En tiedä sitten miten homma toimii esim. jossain
> oopperassa tms.

Joo. Vähänx The Dance of Mayan kitarariffi on loistava.

dii dii
dii dii
dii
dii dii
dii
tii
tii tin
tii
tii

Tai niinq.
--
(
-
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 17:17:59 +0200
JiiHoo wrote:
>
> Tuohan on oikeastaan se ainoa syy kuunnella jotain musiikkia, voi pitää
> itseään parempana kuin muita. Ärsyttää vain, kun jotkut väittää
> kuuntelevansa jotain ihme ulinaa siksi, koska se on nautittavaa.

Sinua taitaa todella risoa, että ihmiset ovat erilaisia.
Kun on päivän tallannut kaupoissa pakkokuuntelemassa hissimusiikkia
ja kavereiden luonna joutunut kuulemaan MTV:n jumputussaastetta,
on todella ihanaa tulla kotiin ja pistää soimaan jotain sairasta
ulinaa ja porakoneen kaltaista särinää, joka hiekkapuhaltaa kaiken
tuon paskan aivoista.

Eli kyllä, minä nautin siitä. Se hellii minun neuroosejani.
Ja olen syvästi allerginen länsimaisille harmonioille.

> Perkele, sanoisivat vain suoraan, että sen ulinan kuunteleminen tekee
> heistä paljon parempia ihmisiä kuin niistä junteista, jotka ei tajuu
> kuunnella sitä.

Blah. Tuo olisi aika ohut peruste käyttää satoja euroja vuodessa
metelilevyjen ostoon.

Taidankin lähteä ostamaan sen Astro Twinin levyn.
Kukaan ei osaa esittää tukehtumisääniä yhtä tyylikkäästi kuin
niiden 'laulaja'.
From:Mika Kouhia
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 18:51:18 +0900
Rene Kita wrote:

> Sinua taitaa todella risoa, että ihmiset ovat erilaisia.

Viddu, pelastit päiväni. Minäkin olen erilainen, sinäkin
olet erilainen, me kaikki ollaan erilaisia!

/mek
From:Juha Ojaniemi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 22:16:15 GMT
Näin kirjoitti Mika Kouhia (mek@oorai.com) Usenetin uutisryhmään:

> Viddu, pelastit päiväni. Minäkin olen erilainen, sinäkin
> olet erilainen, me kaikki ollaan erilaisia!

Niin, siinä suhteessa olemme samanlaisia.

--
=8^#D#
From:Heli Rajala
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 11:52:28 +0200
Mika Kouhia wrote:
> Rene Kita wrote:
>
>> Sinua taitaa todella risoa, että ihmiset ovat erilaisia.
>
> Viddu, pelastit päiväni. Minäkin olen erilainen, sinäkin
> olet erilainen, me kaikki ollaan erilaisia!

Älä yhtään hilluskele siellä yleistyksinesi. Minä olen samanlainen ja ylpeä
siitä!

--
Heli
From:Mika Kouhia
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 19:08:32 +0900
Heli Rajala wrote:

> Älä yhtään hilluskele siellä yleistyksinesi. Minä olen samanlainen ja
> ylpeä siitä!

No kyllä minäkin haluaisin olla samanlainen kuin sinä.

/mek
From:Heli Rajala
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 12:15:49 +0200
Mika Kouhia wrote:
> Heli Rajala wrote:
>
>> Älä yhtään hilluskele siellä yleistyksinesi. Minä olen samanlainen ja
>> ylpeä siitä!
>
> No kyllä minäkin haluaisin olla samanlainen kuin sinä.

KÄÄK! Löyhä vetäisy heittäytyä kiltiksi, kun toinen tahtoo olla vatsarannan
han-kala!

Etkä haluaisi, ETKÄ!

--
Heli
From:arto k eskelinen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 21:02:31 +0200
On Thu, 20 Jan 2005 11:52:28 +0200, "Heli Rajala"
wrote:


>Minä olen samanlainen ja ylpeä siitä!

Tää meizikin on ihan samanlainen! Se taitaa
olla just niinku toi yx runoilija sano: "Still
crazy after all these years!"

--
tähän sit tsigu
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 20:15:07 +0200
On Thu, 20 Jan 2005 18:51:18 +0900, Mika Kouhia wrote:

>Rene Kita wrote:
>
>> Sinua taitaa todella risoa, että ihmiset ovat erilaisia.
>
>Viddu, pelastit päiväni. Minäkin olen erilainen, sinäkin
>olet erilainen, me kaikki ollaan erilaisia!

Mut mä oon ihan samanlainen ku toi yx meitzi!!1

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Leo Herranen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 17:52:03 +0200
On Wed, 19 Jan 2005 17:17:59 +0200, Rene Kita wrote:

> Ja olen syvästi allerginen länsimaisille harmonioille.

Ja silti soitat kitaraa, vieläpä nauhallista. Tsk. Hommaa nyt jo se
alttoviulu.
--
(
-
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 21:10:18 +0200
Leo Herranen wrote:
> On Wed, 19 Jan 2005 17:17:59 +0200, Rene Kita wrote:
>
>>Ja olen syvästi allerginen länsimaisille harmonioille.
>
> Ja silti soitat kitaraa, vieläpä nauhallista. Tsk. Hommaa nyt jo se
> alttoviulu.

Virittämätöntä kitaraa, enkä käytä sointuja vaan tuollaista
vikkelää rähmäkäpälää. Kyllä se jo kohtuullisen etäällä
harmoniasta on.

Ja viulut ovat tolkuttoman kalliita.

Slaidilla saa kitarankin hetkessä nauhattomaksi, muuten.
From:Leo Herranen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 22:15:28 +0200
On Wed, 19 Jan 2005 21:10:18 +0200, Rene Kita wrote:

>> Ja silti soitat kitaraa, vieläpä nauhallista. Tsk. Hommaa nyt jo se
>> alttoviulu.
>
> Virittämätöntä kitaraa,

Rawk!

> enkä käytä sointuja vaan tuollaista vikkelää rähmäkäpälää.

Hei mäkin, aina välillä, ainakin täpinkiä soittaessa. Äskönkin
tuossa mätin avantrage...an...avantgardetäpinkiä baritonilla.

Mun baritonissa on se hyvä puoli, ettei sitä oikein mitenkään saa
kunnolla vireeseen.

> Kyllä se jo kohtuullisen etäällä harmoniasta on.

Etäällä sun mama.

> Ja viulut ovat tolkuttoman kalliita.

Mikä ei?

> Slaidilla saa kitarankin hetkessä nauhattomaksi, muuten.

Pah. Nauhaton mun arse.
--
(
-
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 22:49:42 +0200
Leo Herranen wrote:
>
> Etäällä sun mama.

No niin on, ihan Mäntässä asti.

> Pah. Nauhaton mun arse.

Tuota en epäile.

Arsenauhat eivät liene muotia nuorison keskuudessa.
From:Leo Herranen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Wed, 19 Jan 2005 22:54:28 +0200
On Wed, 19 Jan 2005 22:49:42 +0200, Rene Kita wrote:

>> Pah. Nauhaton mun arse.
>
> Tuota en epäile.

Älä ihmeessä.

> Arsenauhat eivät liene muotia nuorison keskuudessa.

Laitetaanko strinkit?
--
(
-
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 10:35:13 GMT

"Rene Kita" wrote in message
news:cslthv$ogb$1@nyytiset.pp.htv.fi...
> Taidankin lähteä ostamaan sen Astro Twinin levyn.
> Kukaan ei osaa esittää tukehtumisääniä yhtä tyylikkäästi kuin
> niiden 'laulaja'.

Henkilökohtaisesti mä joka kerta melkein lasken alleni ja saan pumpun
takomaan 250 iskua minuutissa, kun kuulen raflassa tai ruokapöydässä
sinne päin viittaviakaan ääniä. Astro Twinin laulaja saakoon sammaksen
kieleensä.

B.
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 13:33:31 +0200
Birdy wrote:
>
> Henkilökohtaisesti mä joka kerta melkein lasken alleni ja saan pumpun
> takomaan 250 iskua minuutissa, kun kuulen raflassa tai ruokapöydässä
> sinne päin viittaviakaan ääniä. Astro Twinin laulaja saakoon sammaksen
> kieleensä.

Taide ei saa käsitellä epämiellyttäviä asioita?
Ahdistuksesta saa laulaa kauniisti, mutta sitä ei saa esittää suoraan?
Hm.

Astro Twin oli loppuunmyyty, joten ostin Matmosin
rat relocation program -levyn:
Kaverit olivat saaneet keittiössään pitkään häiriköineen
villirotan pyydystettyä väkivallattomaan häkkiin ja
äänittivät sen rapinaa ja kiljuntaa ennen kuin kantoivat
sen vauraaseen lähiöön ja päästivät vapaaksi.

Levyllä on kaksi kappaletta: Kiljunta ja rapina sellaisenaan
sekä yhtyeen digitaalisen ja kitarakäsittelyn kera.
Aivan huippua molemmat. Loistolevy.
Rotta esittää tuon vankeuden kauhun todella vakuuttavasti.
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 18:33:55 GMT

"Rene Kita" wrote in message
news:cso4p2$6m1$1@nyytiset.pp.htv.fi...

> Taide ei saa käsitellä epämiellyttäviä asioita?

Tukehtumisen matkiminen taidetta?

> Ahdistuksesta saa laulaa kauniisti, mutta sitä ei saa esittää suoraan?

Tukehtumisen matkiminen ahdistuksen taiteellinen ilmenemä?

> Kaverit olivat saaneet keittiössään pitkään häiriköineen
> villirotan pyydystettyä väkivallattomaan häkkiin ja
> äänittivät sen rapinaa ja kiljuntaa ennen kuin kantoivat
> sen vauraaseen lähiöön ja päästivät vapaaksi.

Meillä villihiiret mellastaa vauraissa kaksioissaan tossa selän takana.

> Rotta esittää tuon vankeuden kauhun todella vakuuttavasti.

Jaha, viattomilla luontokappaleilla sitten vielä tehdään lisäbisnestä.
Saakoon bändin laulaja toisenkin sammaksen kieleensä.

B.
From:Rene Kita
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Thu, 20 Jan 2005 21:27:17 +0200
Birdy wrote:
> "Rene Kita" wrote in message
> news:cso4p2$6m1$1@nyytiset.pp.htv.fi...
>
>>Ahdistuksesta saa laulaa kauniisti, mutta sitä ei saa esittää suoraan?
>
> Tukehtumisen matkiminen ahdistuksen taiteellinen ilmenemä?

Oletkohan koskaan kokeillut kunnon depressiota,
kun seinät kaatuvat päälle, ettei happea meinaa saada?

Astro Twinin laulaja: "Lavalla tuntuu kuin kuolisin kohta."

Loisteliain koskaan kuulemani ja näkemäni elämän tyhjyyden,
depression nihilismin kuvaus. Ei mitään teennäistä goottipelleilyä
Curen tai Missionin tyyliin.
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:11:53 GMT

"Rene Kita" wrote in message
news:csp0hd$q10$1@nyytiset.pp.htv.fi...
> Birdy wrote:
> > "Rene Kita" wrote in message
> > news:cso4p2$6m1$1@nyytiset.pp.htv.fi...
> >
> >>Ahdistuksesta saa laulaa kauniisti, mutta sitä ei saa esittää suoraan?
> >
> > Tukehtumisen matkiminen ahdistuksen taiteellinen ilmenemä?
>
> Oletkohan koskaan kokeillut kunnon depressiota,
> kun seinät kaatuvat päälle, ettei happea meinaa saada?

Mä oon kokeillut sitä, kun kurkun lihakset menee sellaiseen
kramppiin, ettei pysty nielemään kunnolla nestettäkään ja sitten
kuukauden dieetin päästä käydään lihotuskuurilla tippaneulassa
lasaretissa. Kelpaaks se?

Siihen mahtui monta tukehtumisökellystä, joissa ei ollut matkimisen
suomaa vapaaehtoisuutta. Olis kai pitänyt ottaa nauhalle ja myydä,
kele.

B.
From:Jouni Kemppi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:21 Jan 2005 08:20:02 GMT
In article , Birdy wrote:
>
>
> Tukehtumisen matkiminen taidetta?
>
> Tukehtumisen matkiminen ahdistuksen taiteellinen ilmenemä?
>
> Saakoon bändin laulaja toisenkin sammaksen kieleensä.
>
Tuli häntä¹ mieleeni, jotta suosittelen birdylle Kuolema nimisen
suomalaisen HC-punkbändin keikkaa, siellä noita yllämainittuja
(Tukehtumisen matkimista) yhdistetään oksennuksen ja yöjunasta tuttuun
juoppojen mölinään, paitsi sillä erotuksella, että ne mölinät
vahvistetaan PA-kamojen avustuksella. On muuten niin maan
perusteellisen vapauttava fiilis sellaisen keikan jälkeen sitä uskaltaa
ihekkii taas lauleskella suihkussa ainaski vuoden.

¹ Tarkennukseksi: Tämä häntä, joka mieleeni tuli, ei ollut SE häntä,
joten minuakaan ei ole (Vielä?) pantu korvan taakse.

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies!

Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja panen sitten sinua poskeen

minä olen panomies...

Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon panna mieleen!

Minä olen panomies...

Beibi, kai mä kysyä saan
joko pääsit hyvään oloon?
jos et niin otetaan uudestaan
minä panen sua hampaankoloon

Minä olen panomies...

Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon panna

Minä olen panomies...

Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon

Minä olen panomies...

Juike Leskinen: Panomies

--
JOuni
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 10:13:53 GMT

"Jouni Kemppi" wrote in message
news:slrncv1epi.e4b.etunimi@mansi.kotus.fi...

> perusteellisen vapauttava fiilis sellaisen keikan jälkeen sitä uskaltaa
> ihekkii taas lauleskella suihkussa ainaski vuoden.

Mä uskallan muutenkii laulella suihkussa ja suihkun ulkopuolella.
Eilen soi mikkihiiriäänellä toi somewhere over the rainbow ja sitten
örinällä kilisee kilisee kulkuset (heavy version).

B.
From:Jouni Kemppi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:21 Jan 2005 13:04:03 GMT
In article , Birdy wrote:
>
>
> Mä uskallan muutenkii laulella suihkussa ja suihkun ulkopuolella.
> Eilen soi mikkihiiriäänellä toi somewhere over the rainbow ja sitten
> örinällä kilisee kilisee kulkuset (heavy version).
>
Entisaikaan naapurit valittelivat mun suihkusessioistani, pitää kuulemma
olla hiljaa kun se rääkkää pytyllä istuvaa naapuria, se mun laulu siis.

Lapsetkin ihan pienenä ehdotti, että:
-Isä jos sovitaan, et sä luet ja äiti laulaa, eix jeh?

Ny ku ei oo seinänaapuria uskaltaa taas laulaa ja jos valittavat niin
soitan niille örisevää pnukia uusvanha putkivahvarini täysillä.

--
JOuni
From:Birdy
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 14:19:23 GMT

"Jouni Kemppi" wrote in message
news:slrncv1ve2.e4b.etunimi@mansi.kotus.fi...

> Entisaikaan naapurit valittelivat mun suihkusessioistani, pitää kuulemma
> olla hiljaa kun se rääkkää pytyllä istuvaa naapuria, se mun laulu siis.
>
> Lapsetkin ihan pienenä ehdotti, että:
> -Isä jos sovitaan, et sä luet ja äiti laulaa, eix jeh?

Mulla oli koulussa coveri, jolle sanottiin usein 'vittuile ennemmin mutta
ÄLÄ LAULA!'. Se luikahti kerran kuoron esiintymiseen mukaan, ja
aiheutti sen, että lähellä olevat joutuivat kyykistymään kuororivien taakse,
jottei hysteria valtaa koko kööriä.

B.
From:Heli Rajala
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 12:33:19 +0200
Jouni Kemppi wrote:
> Minä olen panomies...
>
> Juike Leskinen: Panomies

Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon rappusia alas
baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä. Painajaiset eiku pahenee.

--
Heli
From:Soili
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 16:30:14 GMT
Heli Rajala kirjoitti:
> Jouni Kemppi wrote:
>
>> Minä olen panomies...
>>
>> Juike Leskinen: Panomies
>
>
> Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon rappusia
> alas baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä. Painajaiset eiku
> pahenee.
>
Hui, tämä on pikkaisen peelottavaa, waemoseni. Minäkin nimittäin näin
unta Juicesta. Sillä ei ollut baskeria, mutta sen sijaan punainen tukka.

t. Soili
From:Jouni Kemppi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:21 Jan 2005 13:06:56 GMT
In article <41f0dad3$1_1@news.dnainternet.net>, Heli Rajala wrote:
>
> Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon rappusia alas
> baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä. Painajaiset eiku pahenee.
>
Tota...eixe ollu se Pispalassa asustelava MAlatalo joka siellä
parliamentissa huseeraa? Se jätkä josta toi juike sanoi, et melkein teki
mieli ensimmäisen kerran elämässään äänestää. (tjsp)

--
Jouni
From:Heli Rajala
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 15:17:41 +0200
Jouni Kemppi wrote:
> In article <41f0dad3$1_1@news.dnainternet.net>, Heli Rajala wrote:
>>
>> Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon
>> rappusia alas baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä.
>> Painajaiset eiku pahenee.
>>
> Tota...eixe ollu se Pispalassa asustelava MAlatalo joka siellä
> parliamentissa huseeraa? Se jätkä josta toi juike sanoi, et melkein
> teki mieli ensimmäisen kerran elämässään äänestää. (tjsp)

Tota... niin. Kun minä rapoan painajaisista ja muista unistani huuhaaseen,
niin älkää nyt ihmiset erheytykö kuitenkaan niitä (varmoina) tietolähteinä
pitämään.

Pitäisi ehkä hankkia jenkkilästä tarroja, joita saisin lätkiä paitsi
huuhaakirjoituksiini myös muihin toimiini varoitukseksi: "Vaarallista
nieltynä." "Kaikki yhteydet todellisuuteen ovat satsumanvaraisia." tai "Älä
anna tätä ______ lasten käsiin."

--
Heli
From:Jouni Kemppi
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:21 Jan 2005 13:56:59 GMT
In article <41f100ec_2@news.dnainternet.net>, Heli Rajala wrote:

> Tota... niin. Kun minä rapoan painajaisista ja muista unistani huuhaaseen,
> niin älkää nyt ihmiset erheytykö kuitenkaan niitä (varmoina) tietolähteinä
> pitämään.
>
No höh, mäku aattelin et sä oot se ylimmäinen autoerot...auktoriteetti.

> Pitäisi ehkä hankkia jenkkilästä tarroja, joita saisin lätkiä paitsi
> huuhaakirjoituksiini myös muihin toimiini varoitukseksi: "Vaarallista
> nieltynä." "Kaikki yhteydet todellisuuteen ovat satsumanvaraisia." tai "Älä
> anna tätä ______ lasten käsiin."
>
Mun auton peileissäpä kehotetaan huomioimaan jotta peilissä näkyvät
subjektit ovat lähempänä kuin mä voisin ees kuvitella.

--
JOuni
From:Heli Rajala
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 16:45:15 +0200
Jouni Kemppi wrote:
> In article <41f100ec_2@news.dnainternet.net>, Heli Rajala wrote:
>
>> Tota... niin. Kun minä rapoan painajaisista ja muista unistani
>> huuhaaseen, niin älkää nyt ihmiset erheytykö kuitenkaan niitä
>> (varmoina) tietolähteinä pitämään.
>>
> No höh, mäku aattelin et sä oot se ylimmäinen
> autoerot...auktoriteetti.

Huhut autoerotomaniastani ovat suuresti liioitellut ja luultavasti saaneet
alkunsa varomattomasta auktoriteeteille pyllistelystä .huuhaan äärellä.

> Mun auton peileissäpä kehotetaan huomioimaan jotta peilissä näkyvät
> subjektit ovat lähempänä kuin mä voisin ees kuvitella.

Mun peileissä voitaisiin kans huomioida, että siellä näkyvät supjektit ei
ollenkaan ole niin suuria, miltä ne ensisilmäyksellä näyttävät. Eikä yhtä
pystyssä.

--
Heli
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 17:09:22 +0200
On Fri, 21 Jan 2005 12:33:19 +0200, "Heli Rajala"
wrote:

>Jouni Kemppi wrote:
>> Minä olen panomies...
>>
>> Juike Leskinen: Panomies
>
>Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon rappusia alas
>baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä. Painajaiset eiku pahenee.

Mä taas näin semmoisen (huuhaa-) unen, jossa esiintyi balladilaulaja
tms. jossain kuppilassa. Se lauloi kappaletta "Piippolan vaarilla ole
talo" mutta siinä vaiheessa säpsähdin, kun laulaja lauloi Piippolan
vaarin hoitavan spermapankkiaan.

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:Konsta Karsisto
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 22:58:47 GMT
TTU wrote:
> talo" mutta siinä vaiheessa säpsähdin, kun laulaja lauloi Piippolan
> vaarin hoitavan spermapankkiaan.

Niinku sä just tajusit että sä et oo pitkään aikaan saanu,
varsinkaan korkoa talletuksillesi.


--
KKK
From:TTU
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Sat, 22 Jan 2005 10:24:22 +0200
On Fri, 21 Jan 2005 22:58:47 GMT, Konsta Karsisto
wrote:

>TTU wrote:
>> talo" mutta siinä vaiheessa säpsähdin, kun laulaja lauloi Piippolan
>> vaarin hoitavan spermapankkiaan.
>
>Niinku sä just tajusit että sä et oo pitkään aikaan saanu,
>varsinkaan korkoa talletuksillesi.

UUUH... ennenkin nähnyt huvittavia painajaisia....

TTU

--
"VEA on VH:n pikkuveli, joka tosin viettää nykyään jo omaa, kiehtovaa
elämäänsä huuhaassa. Huom., TTU ei voi koskaan saada VH-palkintoa, koska
hän on lapsena pudonnut pataan. VEA voisi hänellekin sentään olla
mahdollinen."

Anukaisa s.huuhaa 14.1.2005
From:arto k eskelinen
Subject:Re: Viikon vahva nousija
Date:Fri, 21 Jan 2005 14:14:50 +0200
On Fri, 21 Jan 2005 12:33:19 +0200, "Heli Rajala"
wrote:

>
>Minä näin unta Juike Leskisestä. Se käveli parliamenttitalon rappusia alas
>baskeri päässä ja kertoi olevansa töissä siellä. Painajaiset eiku pahenee.

Leskinen valehteli. Ei se siellä töissä ole. Sen guru, toi Alatalo, on
siellä "töissä".

--
Artisti maksaa!
-trad.
<